meyra9 Kızlar dün bi takım aldım, yazlık böyle efil efil olan pantolonlardan, denememiştim. Eve geldim yıkadım falan bi baktım iç gösteriyor. Nasıl giymeliyim altına önerisi olan var mı ?
Sinem1205 meyra9 ben genellikle yazlık ve açık renk pantalonlarımın, eteklerimin, elbiselerimin altına beyaz ince penye tayt giyiyorum astar gibi oluyor cok rahat ediyorum
birinsan14 Vücudunuzu saracak nir şey yazın giyilmez bence tayt veya külotlu çorap. Yine aynı salaş içlik tarzı bir şey bakmak lazım. Sırf iç çamaşırı satan yerlerde böyle şeyler var
Sinem1205 meyra9 yok ben bi zorluğunu yaşamadım zaten dediğim taytlar cok ince oluyor ic çamaşırcılar da satılıyor biliyosunuzdur zaten 😊
sedaozan meyra9 pentiden yarım ten rengi şort almıştım ben. İç gösteren şeylerin altına giyiyorum hep çok işe yarıyor. Hamikeyken bacaklarım birbirine sürtüyor diye almıştım hatta onu şimdi yine kullanıyorum
Kuzeynepp meyra9 bnde pentiden almştım elbise içine ten rengi boxerdan biraz daha uzun bacagınıza yapışıyor öyle bişey bakabilirsiniz.