incibaby 3 aydır sagarak veriyorum p yuzden sütlerim derın dondurucuda bazen ılıtıp az az biberona dokup veriyorum bazen de beklemiyor acelece koyup verıyorum 30 ml felan bıraktın sa dolaba koyuyorum 1 2 saat içinde tekrar veriyorum onu da dokmuyorum banada oyle yapabılırsın dedıler hep de oyle yaptım ılıtıp az az vermek cok zahmetli bunu 1 sefer olcak sekilde yapabilirsiniz dokmeyıp dolaba koyun tekrar verın 3 aydır bı sorun yasamadım ☺️