kokusudalin 55 gunluguz. Yaklasik 10 gundur ishaldi yarim saatte 3defa yaptığını düşünün.. acile gittik pazartesi günü agiz ve karnina bakti doktor ve surup yazıp gönderdi. Huysuzdu agliyordu ilac etki etmedi ishal devam etti. Bu gece vücudu alerji givi benek benek şişti scile gittik kaka tahlili vr kan alındı. Karachger enfeksiyonu oldugunu söylediler cok üzüldüm basinda bekliyorum oyle napican nasil yapicam bilmiyorum. Maflor damla verdi ama biz onu zaten kullanıyoruz doğduğundan beri gaz icin. Kullanmaya devam et randevu al kontrollere gekeceksiniz6 sürekli dedi. Basına gelen ya da bilgi sahibi olan varmı cok mutusuzm teselliye ihtiyacım var 😓
fk3458 kokusudalin canım hiç bi bilgim yok. Üstte kalsın diye yazıyorum. Rabb'im şafi ismiyle şifa versin inşallah 🤲
elifiii kokusudalin merhaba, daha önce beyaz kaka diye yazmıstınız. Siz anne olarak sorumlulugunuzu yerine getirmişsiniz nolur çok hırpalamayın kendinizi, bebeğinizin size ihtyacı var. İnşaallah doktorlar derdini çözecektir kuzunun. Dualarım sizinle, Allah’ım acil şifa versin.
kokusudalin fk3458 ağlayasım varmış amin okurken ağladım. Çok üzgünüm ya neden oldu ne yaoinca böyle olur ben mi yanlis yaptım ben bakamadım mi keske bilseydim. Uykusunda ondan inliyordu ondan ağlayarak uyanıyordu demekki
Kayraaaa kokusudalin geçmiş olsun canım benimde bi bilgim yok üstte kalsın diye yazıyorum ağlama üzülme enfeksiyon gelip geçici sen zaten doktora götürmüşsün elinden geleni yapmışsın iyi olucak bikaç güne hiç merak etme ne hastalıklar var şükret
fk3458 kokusudalin sen mükemmel bir annesin bunu sakın unutma ! Meleğin için endişelenmen bile yeterli! Kendini sakın suçlama. ♥️ İnşallah düzelecek meleğin 🤲
Ilda ,bence safra kesesine baktırın bebeğinizin beyaz kaka,ishal belki taş olabilir,çok geçmiş olsun postunuz üstte kalsın