Geceyi acilde geçirdik süt içtiğim zamanlarda bebeğimde aşırı karın sancisi oluyor acaba benden dolaylı olarak geçiyor alerji mi yapıyor doktora söyledim hiç onemsemedi bişey de demedi lavman yapıp gönderdi böyle birşey mümkün mü mümkünse ne yapmaliyim