1byd herhaldeki çocuğu yok olsa böyle düşünmezdi diye düşünüyorum ben metsil kullandım klasik çokta etkili bunun yanında sap simplex biogaiga ve vitol de denememe rağmen metsil bize en iyi gelen olmuştu çocuğunuza sıkıntı çektirmeyin kullanın derim onada sizede yazık