Kız atak mıdır bilmiyorum benim kizimda 8 aylik 6.5 aylıkken başladı ben odadan çıkınca ağlamaya sürekli kucak istemeye. Geceleri kesintisiz uyuyodu bazen 6 kez kalkiyor kucağıma alıp pış pış yapınca uyuyor. Bazen de hicbir sıkıntısı yokken inanilmaz ağlıyo huzursuzlaniyor. Uykuyada direniyor. Kahvalti bile hazirlayamiyorum bazen kendime. Bi gecis sureci mi atak mi bilmiyorum ama icimizden geçti 🥲