Merhaba kızlar bebeğim 56 günlük oldu. Bir kaç gün öncesine kadar emzirdikten sonra emdiği göğsümü elimle sağardım süt gelirdi. Şimdi emdikten sonra sağım yapıyorum elimle süt hiç gelmiyor acaba sütüm azaldı mi yoksa artık bebeğimin doyacagi kadar mı üretiliyor bilginiz var mı acaba ona göre süt arttırmak için yollar arayacağım