nurkaradirek kaç aylık.. 1 yaşından büyükse tereyağını eritip üstüne pekmez ve karabiber döküyorum ben öyle kesiyor çok faydasını gördüm öksürük anlarında dene derim, ılık su ver oda çocugu rahatlatıyor, bal verebilirsin 1 yaşından büyükse ve ben bir tane bitkisel şurup aldım adını çok duyuyordum grintuss diye çocugu rahatlattı gece kalkıp tereyağını eritip vermek zor oldu diye deniyeyim dedim çok memnun kaldım 2.3.gün azaltmayı sonrası bittiğini gördüm