Merhaba arkadaşlar, bebişim 4.5 aylık oda sıcaklığımız genellikle 24 derece civarlarında gece yatarken kısa kollu atlet üstüne ince tulum ya da ince pijama takımı giydirip yatırıyorum üstüne 4katlı terletmez müslin örtüsünü örtüyorum ancak gece kontrol ettiğimde göğsü soğuk oluyor sırtı da genelde hep terlemiş oluyor ay üşüyorsa sırtı neden terli terliyorsa göğsü neden soğuk olur çözemedim toglu tulumları da hii sevmiyor bu arada yani onu giydirdiğimde bunalıyor uyumuyo malesef onunla bir fikriniz var mı ya da derseniz şu tulum çok yumuşak bebişi bunaltmıyor önerilerinize de açığım 💜