NagehAsaf iburamin zeroların hepsi toplatılmadı, sadece belli seri numarasında olanlarda sorun vardı onlar toplandı bakanlık yazı yayınlamıştı oradan numarasına bakabilirsin, birçok ilaçta yaş sınırı koyuyor çünkü ilaç izni başka türlü çıkmıyormuş. O yüzden veriyor doktorlar kullanılması gerektiğinde. Benim anlamadığım dişten dediği şeye neden antibiyotik veriyor ki 🙄 bu arada bence zaten Küçük bebeklere hele ki alto aydan da küçükse ilaç kullanılmaması lazım keşke hiç hasta olmasalar 😞