21 günlük oğlum var annem yanımdaydı bu güne kadar ama gidecek birkaç güne. Anne bebek ilişkisi kuramadım mı bilmiyorum sanki bakamayacakmışım gibi. Bu güne kadar geceleri ben emzirdim bıraktım annem uyuttu hep bende geri uyudum. Şimdi alışmam icin tüm gün ben ilgileniyorum ama zorsunuyorum sanki uykusuzluk ağlama krizleri neye ağlıyor anlamıyorum sürekli o uyusun bende uyuyim istiyorum. Ben kötü bir anne miyim ya? Tek derdim uykusuzluk gibi davranıyorum