Sağlik ocağından da yazdırabilirsin canım ama dozuna ve ölçegine dikkat et kendi doktorun kadar yazması lazım yoksa eczane kabul etmiyor genellikle 6 aylık oluyor raporun bitmesi her ay sağlık ocağında yazdırabilirsin rapor süresi bittikten sonra gidip kendi doktoruna gerekiyorsa yeniletiyorsun@“beyser”#p30578052 @beyser