elvanozcan Bebeğim 3 aylik ve sürekli basmak istiyor bende kucağımda bastırıyor bazı kişiler direnc kaybi oluyor diyor öyle birsey olurmu acaba
buss__ elvanozcan bebek basmak ister mi Allah aşkına 😂 yenıdoganken bile havaya kaldırdığında refleksif olarak basıyorlar kesinlikle bastırılmaması gerekiyor 3. Ayda bebek daha oturamazken bastırılır mı hiç ayağının üzerine 🤦🏻♀️
Zhrbl12 elvanozcan 4 aylık 3 aylık olduğundan beri kucağımızda destekli az olması şartı ile otutturuyoz. Arada da dikiliyor. Doktor sıkıntı yok dedi