19 Aralık’ta 39 haftalık doğduk bizde meme reddi yaşadık sürekli kendini atmaya çalışmalar ağlamalar bagirmalar zaten sütüm de azdı ona göre geliyordu neler yedim ictiysem arttiramadim şuan sadece mamaya döndük beslenmede, aynı şekilde bizimkide bir kaç gündür kendini dondurmeye çalışıyor topuklarina basarak kendini aşağıya indiriyor gündüz uykusu bizde doğduğundan beri 1 saati geçmez bir günde toplasan 3 saat ya uyur ya uyumaz her gün yeni birşeyler yapmaya çalışmasını görmek mükemmel birşey rabbim bütün çocuklarımızı korusun sağlıkla huzurla buyusunler inşallah 🥰🥰