Benim bebeğimde 7,5 aylık hala 1,5-2 saatte bir emmek istiyor. Hatta ek gıda alsa da hemen arkasından emmek istediği zamanlar oluyor. Doktorumuza danıştığımda temas kurmak istediğini söyledi. Bir de sanırım dişleri kaşındığı için iyi geliyormuş onlara