Oglumvebennnn Kızlar sorim başlıkta oğlum 4 aylıktan sonra bozuldu gecelri uzun yatan bebekti ama neden se artık saat başı kalkıyor eşime Sahur falan derken iyice uykusu kaliyorm bı çözümü olan varmı
saribez Oglumvebennnn benimki de 4 aydan sonra bozuldu ne yaptıysam tamir edemedim 😅 10 gün sonra yaşına girecek zırt pırt uyanıyor 🫡
The_paues Oglumvebennnn benim oğlumda 5 aylık bizde de durum aynı saat başı uyanıyor gece mal gibi oluyorum 😨 çözüm bulan söylesin
bhrdrk Aynı bizde de durum. 4 aylığa kadar gece bi kez uyanır emer uyurdu şimdi saat başı uyanıyor tam 5.5 aylık oğlum. Tamirci bulursanız haber edin 😀
Oglumvebennnn bhrdrk ben yeri geliyor her gün yaptiriyorum ya bı spaya gittik o gün o kadar güzel uyudu ki sabaha kadar hiv uyanmadan ondan istiyormm
Oglumvebennnn bhrdrk aynı bacum ayniii şimdi bı benim Ben kimseye gitmiyor babasına bile gitmiyor ağlıyor sürekli meme istiyor
Oglumvebennnn bhrdrk bizim evde yolda esimin teyzesine var küvet çok iyi geliyor ben arada gidince atıyorum içine ama sarttt
Noname987 Oglumvebennnn Valla doğduğu günden beri uyku sorunumuz var hadi şlk üç ay gazlı kolik dedik 4. Ay atak dedik yok çocuk hala aynı gece 15 dkda bir uyanıp sallanmak istiyor ağlıyor şuan 7 aylık dün gece üstümden geçti resmen çok kötüyüm daha kendime gelemedim yani oturup ağlayacağım artık
Oglumvebennnn Noname987 benim oğlum 2 aydan sonra yemin ederim çok iyiydi yatardı 8 de emerdi 12de taaa 5 e kadar yatardı 4 aydan sonra kan ilacına geçtik ondan sonra çocuk bozuldu kim ne derse desin ben böyle düşünüyorum bu beni yipratti
bhrdrk Oglumvebennnn ama bak biz kan ilacı kullanmıyoruz daha. Doktorumuz 6.ayda kan tahlili yapıcaz ona göre başlıcaz dedi. Kan ilacıyla ilgisi olmayabilir yani