Alparslanim1 anladigim kadariyla uyku sureleri yeterli gelmiyor. Size tavsiyem bebeginizin uyku araliklarini gozlemlemelisiniz oncelikle. Mesela 6 da uyaniyor ise en gec 11 de ilk uykusunu yapmış olmali cunku 5.5 saatlik uyku araligi bu aylarda biraz fazla. Gunden gune uyku araliklarini acmalisiniz 10-15 dk. Bu yuzden bir anda tek uykuya gecmeyin. Bazi gunler tek uyku yapacak bazi gunler 2 uyku yapacak. Bu gecis sureci 2 bucuk hafta kadar surecek. Teorik olarak da soyle ilerleyin:
Tek uyku yaptigi gunler erken gece uykusuna yatis yani saat 18.30-19.00 civarinda gece uykusuna gecsin.
2 uyku yapacagi gunlerde ise ilk uyku+ 2. Uyku sekerleme olacak. Yani bebeginiz sabah 06.da uyandi. Ilk uykusunu en gec 11.00-11.30 civarinda yapmali. Sonrasinda 16.00-16.30 gibi ikinci uykusunu yapacak ama bu 30 dklik bir sekerleme uykusu olacak uyku yorgunlugu olmasin diye ve bu sekerleme uykusu en gec 17.00 da son bulmali. 30 dk sonra siz uyandiracaksiniz gecis surecinde. Gece uykusuna da 21.30 gibi gecirmelisiniz.
Birkac gun bu sekilde deneyin mutlaka faydasi olacaktir. Bir de onunuzde atak donemi var, orada da uykuya direnebilir cok zorlamayin saatlerde biraz esneme yapabilirsiniz o 1 haftalik surecte. Kolay gelsin 🌸