Karanmomss isimsiz111 bende aldım hiç beğenmedim sağlıklı olduğunu düşünmüyorum gereksiz bence en iyisi cam
isimsiz111 Karanmomss tabikife cam tabağını çok kullanmıyorum ama kaşığını kullanıyorum çünkü ısırıyor zarar verir diye kullanıyorum bende baktım oda kokmuş