irem066 filiz arkadaşımda yazmış bende tekrarlıyım bizim gaz 3.ayda zirve yaptı hiç olmadığı kadar çok ağladı hatta şuan 4 ay 10 günlüğüz hala gazı var karnı ağrıyor hissediyorum çığlık çığlığa ağlıyor arada, bende senin gibi dua ediyorum artık yavrum rahatlasın diye ama maalesef gaz bitecek diş başlıcak 😏