17 aylık olacak, 11 gibi ağlamaya başladı gece ve ne susuyor ne uyuyor sürekli bir mızmızlık uyuyor 5 dk sürmeden ağlamaya başlıyor uykusu da var bazen gözünü bile açamıyor ne yapacağımızı şaşırdık eşimle hiç böyle bişey yaşamadık bu kadar uzun sürmedi krizleri.. bugün oyun alanında 15 dk kaldı acaba ayrılık kaygısımı oldu diyorum ama yanında yatmaya çalışıyorum sakinleşmiyor diş mi desem ağzını açtırmıyor sinirimden ağlıyorum 😭