Şimdi ben kaçarak evlendim esyalarimin cogunu annem gil kendileri secti gitti aldi bazi takimlarida kuzenim ceyizinden verdi biraz eski modeller kuzenimin vs verdigi neyse bende sahibindene yada letgoda satip yeni seyler almak istiyorum ama eşim kimse almaz diyip beni şüphe dusuruyor morelim bozuluyor istwr istemez sizce alan olur mu