Merhaba, yaklaşık 1,5 yaşında ve 4-5 aylıktan beri benim çocuğum da ağlayarak hatta böğürerek kendini sıkarak uyanıyor. Diğer iki çocuğum böyle değildi, sonuncu beni şaşkına çevirmiş durumda. Ben de anlamlandıramiyorum hatta tam şuan da aynı kasılmalar ve çığlıklarla uyandı. Ben başta diş dönemi ile ilgili olduğuny düşünmüştüm ama hayır diş çıkması fark etmeksizin devam etti. Sonra acaba meme istiyor ondan mı böyle dedim, evet bebede sakinleşiyor ama ana nedeni bu olamaz çünkü örneğin ilk ağlayarak uyanmasında meme veriyorsun okey ama yarım saat sonra aynı şekilde uyanması hayır diyorsun bu sefer başka bir şey ve böyle böyle gece boyu devam ediyor. Zaten benimki meme yaşını çoktan geçti, gündüz bir iki sefer emiyor. Son tahminim ki başka bir şey kalmadı zaten, gaz sancısı. Çünkü aynı yenidoğan dönemindeki gibi kendini sıkarak ayakları çekerek kasılarak çığlık kıyamet ağlıyor ve bazen fark ettim ki bu ağlama sonunda gaz çıkarabilirse kendi kendine rahatlayıp geri uykuya dalabiliyor. Yani bir osuruk! Diyor insan bu kadar kıyameti koparmaya sebebiyet olabilir mi? Osur geç kızım işte neyi bu kadar abartıyorsun diyor insan.. ama yapamıyor gibi. Bilmiyor gibi? Bu aralar kızıma osurmayı öğretmeye çalışıyorum şaka değil malesef üstüne yoğunlaştım. Pırtt yaptığında dikkat çekiyorum aa diye şaşırarak tepki verince tekrar kendini sıkıp zorla bir tane daha patlatıyor. Sonra gülüp pırtt! Diyorum. Şuan pırttın ne olduğunu biliyor ve gece kriz esnasında hafif durulduğunda pırt deyince yine yapıyor ve rahatlıyor gibi. Fark ettim ki bunu önceden daha az yapıyordu. Pek gaz çıkaran bir bebek değildi.
Bilemiyorum ya belki de gerçekten hafif cıvatayı yaktım. Çünkü bu sürekli ağlayarak uyanmalar gerçekten insanı yoruyor. Bu sabah doktora da gidip detaylıca anlatıp her şeyine baktıracağım. İnşallah anlamsız bir “huy”dur da gelip geçer..