Bebeğim diş çıkarıyor. 4,5 aylık.
Soğuk şeyler veriyoruz damaklarına, masaj da yapıyoruz. Gece hiç uyumaması normal mi? 2 dk kucakta dalıyor koyduğumuz gibi uyanıp ağlamaya başlıyor.
Bu diş bu kadar yapar mı ya. Tecrübeli olup bu yollardan geçmiş biri bir şey desin bana. Bebeğim sürekli huzursuz inliyor