Öncelikle herkese merhabalar kızım şuan 6.ayını doldurdu fakat 2 aydır 1 kez bile beni ammedi. Neler denedim yapmadığım şey kalmadı ama kendini geri çekiyo ağlıyo yırtılırcasına keyfi yerindeyken memeyle oynuyor ama sonra yine ağlamaya başlıyor. Atak dönemi dediler meme reddi dediler ama hiçbiri geçmedi. Hem emiyor hemde mamayla besleniyordu ama emmeyi bıraktığımdan beri sadece mama vermek zorunda kaldım. Tabi emmediği için sütüm de kesildi. Biberondan kaynaklandığını düşünmeye başladım. Farklı biberondan mama yaptığımda içmiyor ama kendi biberonundan yapınca hüpür hüpür içiyor. Ne yapmam lazım çok çaresizim eskisi gibi emmesi için herşeyi yaparım en azından Bi damla da olsa sütümden içsin istiyorum. Ama malesef ki sütüm kesildi. Lütfen fikir versin