Iremalina1_ 8ay 25 gün oldu dogum yapalı yara izim şiş ve kızarık Keloid oldu sanırım bilgisi olan var mo aranızda ?
yigidoo02 Iremalina1_ benim de öyle oldu ya 9 ay önce ameliyat olmuştum sislikle birlikte kaşınıp sızlıyor bazen
gokceege Iremalina1_ benimde oldu ben 5. Ayımda doktoruma sormuştum bedenden bedene farkediyor deri birikmesi o demişti rahatsız oluyorsan ikincide alırız demişti
Iremalina1_ yigidoo02 evet aynı durum bende var kaşıntı özellikle doktora gittiniz mi hernagi bir krem veya ilaç gibi birşey ?