Hatcikbebek cagla_2112 bende sağlık ocağının verdiğini kullanıyorum ama o kadar çok ocean önerisi var ki bırakıp onu mu alsam diye düşündüm şu an
gngrrr cagla_2112 valla ben de onu kullanıyorum çok şükür bir sıkıntıda olmadı bu kadar kötü içerikliyse neden veriliyor o zaman
1prensesannesi__ Hicran12 yaa kan ilacını bizde ocean kullanıyoruz sizde kabızlık ve gaz yaptı mı acaba bebeğinize bizim oluyordu ondan mi oluyor acaba
Hicran12 1prensesannesi__ bızım kızımız zateb gazlı bebektı 3 ay gazıyla ugraştık ama sanmıyorum d vıtaminin yapıcagını
1prensesannesi__ Canda bestiron dediğiniz nasıl peki kabızlık ve gaz yapıyor mu ya biz oceaninkinj kullanıyoruz kabızlık yapıyor bide gaz
Canda 1prensesannesi__ benim oğlumda yapmadı ocean içeriğinden daha temiz sanırım tadı portakal aromalı bebeğim severek içiyor
ilknuralpdoruk ebru1412y merhaba benim bebeğim 1 hafta sonra 4 aylık olacak günlük doz ne kadar veriyorsunuz acaba
alparslanozyildiz Rayndanss ocean demir ilacı ve d vitaminini kullanıyorum -ocean, imuneks,newvit, erbatap temiz içerikli diye biliyorum ben eczanede ocean bulduğum için bunu tercih ettim-
miiraymn Rayndanss bizede ücretsiz verdiler ama ilacın hiç bı yorumu yok o yüzden korktum kullanmaya ocean aldım ama bu seferde kaka yapamamaya başladı eczacı asla yapmaz ondan değildir dedi ama bı kaç gün kullanmadım geçti gözlemlekek için yine başladım yine yapamadi kakasını bıraktık o yüzden