Merhaba sevgili anneler ben influenza b ye yakalandım yani domuz gribi oldum. Oğluma bugün kan tahlili ile baktıklarında onda çıkmadı ama gün içinde de şimdi de ateşi 37,8 e kadar çıktı. Şu anda üzerinde sadece zıbını olacak şekilde soydum. Ateşi düşürmek için neler yapılabilir? Doktorumuz calpol evde varsa kullanabilirsin diyip eve gönderdi. Hastaneye gitmeli miyim ?