Kızlar disim acayip şekilde ağrı yaptı en sonunda dayanamayıp acile gittim sprey sıktılar ve 6 saat emzirmemem gerektiğini soyledir geldim geleli mamayla bir şekilde idare ettim ama 1 saat sonra 6 saat doluyor emzirmeye gecicem artık ama sütü sagmam gerekiyor mu doktor öyle birsey demedi sadece 6 saat emzirme dedi ama sagip sagmamak Konusunda ne yapcam bilemedim