Ya sürekli telefondan önüme çıkıyor dertleşmek istedim ağladım çok üzüldüm bir anne nasıl yapar 16 bebeğini evde tek başına bırak tatile git rabbim kimseyi akıldan yoksun etmesin ama çok üzücü insan kendi çocuğunu ister istemez yerine koyuyor Allahım ölüm, çocuklara dokunmasinlar ya madem gezmek istiyorsun bırak polis merkezinin önünde ölüme terketmek nedir yani allah belanı versin desem az benimde psikolojim bozuldu ama kadına sinirden elime tel alaşım gelmiyor artık hep kötü haberler hep cinayet ölüm