Kızlar 2 yaşındaki kızım koltuktan düşmüştü ve kolunu alçıya almıştık. Kırık yada çatlak yok çok şükür. 5 gün alçıda kaldıktan sonra doktor alçıyı çıkarttı ama kızım o kolunu tam doğrultamıyor. Kullanıyor aslında rahatça ama düz yapamıyor ve sürekli sanki kolu alçıdaymış gibi tutuyor. Sizce korktuğu için yada alçıda öyle kaldığı için mi yapıyor yoksa bi sıkıntı mı var ? Doktora da götüreceğim tekrar