Yenianneyimm ekranı sıfır yapmak zorundasınız atipiotşzm belirtileri ile ekrana maruz kalan çocuk belirtileri aynı olur mutlaka önce bir doktora sorun , iyi yapacak bir yer klinik varsa hacamat yaptırın , aburcubur vermeyin sağlıklı besleyin . Aktivite yaptırın bol bol , salıncak denge tahtası vb .