Karanismom benim bebeğim 16 aylık ,ara ara o da yapıyor. Bu şekilde minik epilepsi krizleri olurmuş ve ebeveynler çok dikkate almazmış gibi birşey okudum . Doktoruna sordum , çok içiniz rahat etsin isterseniz çocuk nöroloji eeg çeker ama bence gerek yok diyince durdum.