Dikislerin kasiniyorsa tatli tatli iyilesmeye dogru gidiyor diye biliyorum.benim oyle olmustu.Ancak kirmizilik kaliyor ya, 4 ay oldu dogum yapali hala daha kirmizi benim dikislerim.Sadece banyodan sonra pamuklu temiz bir bezle veyahut pamuklu akletle silersen daha iyi olur.Nemli birakmamaya calis.Ben hala daha banyodan sonra pamuklu bezle kurularim guzelce.