Arkadaşlar benim saclarim belime geliyordu ve hamileykende folikasit kullandigim icin daha cok uzadi kalcama kadar inmeye baslamisti sonra ben dogum yaptim haziran da cok sicakti sanki gunes bizim evdeydi bizim ev yazin cok sicak oluyor klimada yoktu hem lohusa sicak basmasi hemde asiri derecese sicak olmasi yuzunden dayanamadim gidip saclarimi omzuma kadar kestirdim ondan sonra dokulmeye basladi bebek 4 aylik olunca annesini taniyor diye dokulurmus asiri derecede dokulmeye baslamisti top top elime geliyodu bir turlu uzamadi ama sonra dokulme durdu yinede uzamadi kaldi oyle cok uzuluyorum 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ ne yapsam uzar tekrardan hamile kalip folik asit mi kullanayim ne yani 🤦🏻♀️ saclarini kesti cok sicak hava rahatlarsin yeni doğum yaptin kendine gelirsin dediler cocugu 1 aylikken birakip kuaföre gitmiştim kiskandilar beni keske kestirmeseydim hem guclenmisti hem parlamisti upuzundu 😭😭😭😭