Annelikdeneyimim- 2 ay 12 günlüğüz ama 35+4 te doğduk 🥹 kilosu 4300 boyu 52 cm. doğduğunda 2100 gr 47 cm di gelişimi gayet iyi. ben yenidoğan dönemi bittikten sonra gece gündüzü öğrettim ona. gündüzleri salonda hafif seste, akşamları en geç 9 da yatak odasında loş ışıkta sessiz bir ortamda uyuttum. o şekilde öğrendi. o yüzden gece uykuları çok rahat geçiyor. 2. aya girmemle en son bez değişimini yine akşam 9 da yapıyorum böylece uykusu da bölünmüyor. gündüz bazen uykuya direnme durumu oluyor ama yine de uyutmaya çalışıyorum. uyuduktan sonra en az 1 saat uyumasına özen gösteriyorum çünkü ondan azı felaket uykusu diye geçiyor, daha huzursuz gergin ve uykuya dalmakta güçlük yaşıyor haberiniz olsun 😅 gazlı bir bebek değil çok şükür henüz ama ilk aydan beri nurse harveys kullanıyoruz artı ilk ay probiyotik damla da kullandık. ilk günden beri 3 saatte bir beslenme devam. zor bir çocuk değil oğlum ya da en azından daha çok başındayım diye öyle düşünüyorum 😅