Önemli !!!!
Belki hala bilmeyenler vardır diye yazmak istedim.
( heimlich ) ( hemlik manevrası ) bunu herkes öğrensin lütfen !!!!
2.5 yaşında kızım var. Ben banyoya girmiştim. Eşimin bağırma sesini duydum. Kendisi çok paniktir. Sadece kızım diye bağırıyordu. Tam banyodan çıktım kızımı getirdi. Kızım mosmordu nefes alamıyordu ( eşimin bağırarak su getir içirelim diyor. Sırtına vuruyordu. kızıma konsentıra olamam korkusuyla. Hemen sus diyip bağırdım. Aldım kucağıma hemlik manevrası yaptım. 1 de çıkmadı ikinci manevrada şeker ağzından fırlayıp yere düştü nefes almaya başladı. O an sakinliğimi korudum. Ve çok şükür kızımı kurtardım. Yüzünü yıkadım. Yanakları kıp kırmızı olmuştu. Kendine geldiğinde bu defa ben kötü oldum kalbim küt küt atmaya başladı ya bişe olsaydı ya yapamasaydım diye titreyerek ağladım. ( ben hiç bu zamana kadar titreyerek ağlamamıştım. İnsan ağlar ama titrer mi ?
Anne olunca korkudan titreyerek ağlarmış . Evlat söz konusuysa.
Demem o ki yotubeden bakın öğrenin. Bilmeyenler varsa lütfen 🙏
Allahım herkesin evladını korusun 🤲🏻
Niyetim bilmişlik değil. Bilmeyenler varsa hemen öğrenmeli. ( eşlerinizede öğretin izletin)