Kızlar annelerimmm oğlum çok ateslıydı aniden atesı çıktı suyla düştü ama tekrar çıktı çok hıperaktıf bır çocuk asla yerınde durmuyor koşturdukça daha çok ateşi çıkıyor bende fitil attım rahat uyusun 3 4 saat diye ama bu fitilin toplanıldığını öğrendim birşey olur mu nolur bişrley diyin içime dert olduuu yatamıyorum 😞😞😞😞