bebegim541_ Korkmaya başladım artık sürekli mastit oluyorum 10 gündür geçmedi,tam iniyor sonra geri sertleşiyor.Dun kemiklerim kırılacak gibi ağırıyodu hep mastitten..6 ayda 4-5 kez mastit oldum bu defa iyileşmiyo.Basina gelen var mı ?
merveac bebegim541_ kendi rutininizi oluşturmalısınız bence emzirme hemşirelerimden destek almalısın ben gibi ilk anneysen tecrübesizlik illaki oluyor ve size tavsiyem sık sık sağım yapın demekki bebiş sütü tam boşaltamıyor yada emmeme süresi uzadıgı için sende süt fazla birikiyor
MotorcuAnne bebegim541_ sürekli oluyordum. Doktora bile gittim. Gerekirse ameliyat olayım dedim. O kadar bağırtıyordu beni. Bende sürekli masaj yapıp sağıyordum. Sıcak duş alıyordum, masaj yaparak sağıyordum. Zamanla düzeldi.
bebegim541_ merveac ikinci çocuğum ilkinde sadece bir kere mastit oldum o da hemen geçti bir daha da olmadım.Ama bunda sürekli oluyorum çok sık da emiyodu yapışık geziyoduk
Elayberosmom bebegim541_ ucunun yarası için lansinoh krem var göğüs ucu kremi diye geçiyor onu kullanın ben çok faydasını gördüm. İyileşene kadar taze nane koyun ama iyileştikten sonra sağım yaparsınız
Blackkcat bebegim541_ bu 4.bebeğim bende hep olurum,ama şimdi sağıyorum en dibine kadar 1aylık bebeğim arada ürpertiler omuzumdan memeye doğru ağrılar geliyor hemen sağıp boşaltıyorum zorda olsa acısada,diğer çocuklarımda neler çekmiştim
burcucum bebegim541_ doktorum lnsinoh sıcak/soğuk göğüs terapisi önermişti. Her gün önce ağrılarım için soğuk şekilde göğsümde beklettim, emzirmeden önce veya sağımdan önce de sıcak suda ısıtıp göğsümde beklettim. Her fırsatta sağım yaptım bu çok önemli 🙏🏻 Bir süre sonra düzeldi tekrarlanmadı. Çok zor bir süreç ağlaya ağlaya yapıyordum hepsini. Geçtikten sonra tekrar yaşamamak için sağım makinemi gittiğim her yere götürdüm. Çok çok geçmiş olsun size de 🙏🏻