Sorum başlıkta yada ben ev hamlık yapıyorum yada kafayı yedim 😤🫣oğlum 22 aylık 2 yaşına 2 ay var komut alıyo getiriyor götürüyor veriyo anlıyo bazı kelimeler söylüyor (2li cümle kurması yok ) Anne , baba , dede , abla, abi /ali / gel, bay bay ,mama , kaka çiş , bebek , cik cik (kuş sesi) , miyav , başkada yok sinirli bakıyo şşş diyerek işaret parmağını dudaklarına koyup kızıyo bir bir şikayet etme işareti biliyo . Ama cümle kurmuyo derdini anlatmıyor ve sinirlenip bağrıyo eşyaları atıyo 3 yaşında ablamız var bide kıyaslamaıyorum ama o erken konuştu cümle kurdu ama oğlum da yok 💆🏻♀️💆🏻♀️ ablası tuvalete çiş yapar oda yaptığını görür anlar oğlum yanıma gelip bezini çekiştirir anne çiş diyip çömeliyor hayır bezi bıraktrcam ama kendini ifade etmesi yok kızım 2 yaşına yakın bıraktı bezi Buda bırakır ama konuşması yok bırakamıyoruz napcam ben aşkolar nasıl konuşacak bu çocuk 🫢