Arkadaslar 43 gunluk kiz bebegim var. Ama surekli huzursuz. Karni tok gazini cikartiyorum alti temiz yinede mutlu degil. Genelde bebekler kucak sever hoplatilip ziplatilmayi sever ama benim kizim ondan da mutlu olmuyor ya mikirdiyor ya agliyor. sadece emerken sakin onun disinda ya mizmizlanacak aglicak yada uyuyacak. bazen uykuya da dalmiyor uyku araliklarimiz 3-4 saate uzayabiliyor. o zaman uykusuzluktan huzursuz diyorum ama genel olarak da mutsuz. neden olabilir ? Ne yapmam gerekir ?