Neler neler kullanmıştım paramı döktüm kremlere kapaklara hiç biri işe yaramadı, emzirmekten soğumuştum. En güzel nemlendirici doğal zeytinyağı silmeye de gerek yok başucumda duruyordu sürekli sürüyordum. Ben öyle alıştırdım sonra hiç ihtiyacım olmadı. Zeytinyağı sürüp küçük bir parça buzdolabı poşeti koyup kapatabilirsin nemli kalır uzun süre. Birden geçiyor hepsi hiç merak etme. 💕