Kızlar bebeğim 1,5 yaşında eskiden beri zaten erkek görse ağlıyordu şimdi daha da beter oldu ağlama krizine giriyor bugün dedesini gördü susturamadım ağlıyor içli içli tanımıyor sonradan dayısını gördü alişti dedesini görünce bu seferde ağlamadı . Kendi dayımlara teyzemlere gidemiyorum eniştemleri görse öcü görmüş gibi deliriyor ağlayarak 😩😩😩 ne zaman düzelir bu süreç ???? Nedendir nasıl alişicak erkeklere ? Bi kere bile sevemediler dayımlar ellerine almayı bırakın görse korkup ağladığı için 😞