2-4 ay arası gece uykusu çok güzeldi.4.aydan sonra gece uykusu hak getire.Şuan 17 aylık hala uyku düzenini oturtamadım.Gunduz bir uyku,iki uyku uyutmayı ya da hiç uyutmamayi denedim ama fayda etmiyor gece en az 6 7 kez uyanıyor.Sabah 8 den sonra yarım saate bir kalkıp emerek uyuyor.Gece uyandiginda emzirmek istemiyorum meme bitmiş meme uyumuş gibi şeyler söyleyerek su içiyorum ama her zaman kabul etmiyor.Ne yapacağımı şaşırmış durumdayim.Çocuk doktoruna gitmeyi düşünüyorum.Bu normal mi ?