sdsd mastit oldum, apse yaptı 3 haftadır cekıyorum, içtiğim antibiyotik ve içerisinden sıvı alınmasına rağmen geçmedi, doktorum flagyl yazdı bunu emzirme döneminde kullanan var mı?