Kızlar bizde travel sistem bebek arabası var Allahım ölü gibi bir şey yaa sürmesi zor taşıması zor kurması zor toplaması zor işkence gibi geliyor bana (arkadaşımız vermişti sağolsun) ama ben rahat edemiyorum asla kızım da sadece uykusu gelirse durur diğer türlü eline dümyaları da verseniz oturmaz kıyametleri koparır hep kucakta olmak istiyor eşim varken sıkıntı olmuyor bebek arabasını alışveriş sepeti gibi kullanıyoruz ama tek başıma bir yere gidemiyorum ben fe arkadaşıma yazdım arabayı kullanamıyoruz geri vereyim teşekkürler falan bugün de civile gittik bastın arabalara bakayım dedim hem yer kaplamaz traveldeki gibi hem de hafif oluyorlar diye oturtttuk ağlayacak diye bekliyoruz ya yok gelmedi kucağımıza yattı keyif yaptı gel dellenme 😂 çalışanlar sağolsunlar alışverişiniz bitene kadar kullanın dediler rahatça mağazayı gezdim eksikleri aldık falan eşim dedi alalım mı arabayı diye hayır dedim ben bu kıza asla güvenmiyorum alırız gene aynısı olur 7 bin tl çöp olmasın dedim 😂😂😂 ama hep böyle kucakta da gezilmez ki yaa kollarım kopuyor napacağım ben (Bebek arabasında bi pavyon ışığı eksik her şey vaaarr oyuncaklar ayıcıklar Asılı hep ilgisini çekecek ne barsa krakerimiz de oluyor yanımızda sma yok binmiyor )