Selam kızlar benim bebeğim erkek ve Şuan 6 buçuk aylık hiç oturmak istemiyor zorla oturtuyorum ama dik durmayı seviyor . Ben destekli bir şekilde yanında durarak oturtuyorum aslında çok sorun etmiyorum 9. Aya kadar problem değilmiş ama etrafım da ki bebekler oturuyor o yüzden merak ediyorum sizinde fikirlerinizi