Ishakpasa Kızlar kızım kakasını yaparken sesli yapıyor birde sulu yapıyor . Fotoğraf yükleyeyim normal mi sizce? Yoksa ben mi kuruntu yapıyorum. İshal olabilir mi? not; anne sütü alıyor. Birde ben sezeryan olduğum için antibiyotik kullanıyorum
Pehlivan_35 Ishakpasa normal bitanem endişelenme sadece anne sütü alıyor sıvı sonuçta katı kaka yapması beklenemez suan
evlimutlucocuklu30 Ishakpasa normal bebeğim 3 aylık hala böyle yapıyor sadece anne sütü ile besleniyor
Ishakpasa Pehlivan_35 çok doğru ama böyle oluncada korkmamak elde değil birde ben çok pinpirikliyimdir. 😬
Pehlivan_35 Ishakpasa bende senin gibiydim en ufak şeyde hemen panik olur endişelenırdım ama sımdı 14 aylık oldu çok şükür Rabbime günden güne onlarla beraber bızde büyüyüp öğreniyoruz