Bebeğim 2 ay 16 günlük başlarda sanki biraz beyaz bütürler oluyordu bu normal olan diye biliyorum oğlumda öyleydi ama kızımda hardal rengi cıvık kakası bu normal mi acaba sadece anne sütü alıyor oğlum anne sütü artı mama alıyordu onun sarı pütürlü oluyordu sizin nasıl