Doktorunuz ne aşamada vermeyin dedi? Yani kaç kiloydu da gerek görmedi. Doğum kilosuna göre şu an söylediğiniz kilo biraz az evet. En azından kilo alımı az olan bebeklerde 1-2 öğün mama öneriyor doktorlar. 4-5 doktor değiştirdim oğlum doğduğundan beri genelde yaklaşımları bu şekilde. He ben mama verilmeli demiyorum bu arada yanlış anlaşılmasın. Aynı şeyler başımdan geçti. Sütüm gayet yeterli olmasına rağmen ben kendi annemle bile kavga etmek durumunda kaldım mama ver ısrarı yüzünden. Gerekli görmüyorsan tabiki verme milletin lafıyla iş yapılmaz. Sadece merak ettim kilo alımı bu aşamadayken mi verme dedi doktorunuz diye