Atipik otizim deniliyor yigenimde var teşhisi çok zor konuldu doktor varla yok arası dedi sosyalleşme de sıkıntısı var kendi kendine mırıldanarak oynardı getir götür komutlarina uymazdi bir yıldır rehabilitasyon+ özel ders alıyor özel eğitim öğretmeninden devletin karşılamasi yetersiz olduğu için ayrıca yüzme ve jimnastik dersi alıyor konuşamadı getir götür komutların artık uyuyor baya gözle görülür değişimi var eğitim ve sosyalleşmesi çok önemli kreşe de gidiyor bu arada kaynaştırma öğrencisi olarak değil ama çünkü o kadar ağır değil.